niedziela, 2 lutego 2014

Peggy Sage Holo Style # 203 dreamy beige

Kolejny piękny holoś w mojej kolekcji :) Kupiłam go trochę w ciemno, bo tego dnia było dość szarawo, a w sklepowym świetle nie mogłam dostrzec jaki efekt daje. Na szczęście się nie zawiodłam i mogę go dzisiaj z dumą zaprezentować. 
Buteleczka zawiera 11 ml lakieru. Pędzelek jest cienki i długi, a nakrętka bardzo wygodna do trzymania podczas malowania. Niestety lakier może trochę smużyć, jeśli nabierzemy go za mało na pędzelek lub będziemy nim zbyt wolno maziać. W buteleczce kolor jest beżowy, ale na paznokciach wygląda bardziej na srebrny. Niestety dość szybko ściera się z końcówek paznokci, już po dwóch-trzech dniach jest to widoczne. Może to taka uroda lakierów holograficznych, bo np inne moje holosie też dość szybko ścierały się z końcówek. Do pełnego krycia wystarczą dwie warstwy, ale trzy wyglądają jeszcze lepiej (tyle mam na paznokciach). Ze zmywaniem nie było żadnego problemu. 

Dwa pierwsze zdjęcia były robione w sztucznym świetle. Reszta dwa dni później, w świetle dziennym, kiedy udało mi się złapać dość mocne słońce :) Widać tam już trochę łyse końcówki paznokci.







42 komentarze:

  1. ale piękny holoś! ślicznie się mieni :)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajowy! nie słyszałam o holo od Peggy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny. Mam podobny z allepaznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam holografy :)))
    P.S U mnie wciąż trwa Walentynkowy Konkurs :))) - Serdecznie Zapraszam!
    mybeautyjoy.blogspot.co.uk/2014/02/walentynkowy-konkurs-rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  5. O kurcze, piękny kolor! I Twoje paznokcie :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. wow, fajny kolor ;) musze go poszukac ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. kocham holography :))
    u mnie już ostatnie dni urodzinowego Konkursu, byłoby mi miło gdybyś zajrzała :)) mybeautyjoy.blogspot.co.uk/2014/05/urodzinki-konkurs-rozdanie.html Serdecznie zapraszam :))

    OdpowiedzUsuń
  8. fajny kolor...pogratulować takich paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zapraszam na blogosfere kosmetyczną aby dodać swój blog do blogów piękna :) http://kosmetoblogi.blogspot.com/ pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny lakier! Pięknie się błyszczy!

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne paznokcie. Podoba mi się ten lakier. ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Od czasu do czasu lubię taki szalony kolor. Sama nie używałam od Peggy Sue a lubie tą markę. Miałam z Bell i też super wyglądało. Problem polega na tym, że czasem te drobinki odpadają, z Bellem nie miałam tego problemu, a ty miałaś z tym Peggy?

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny lakier. Idealny na sylwestra :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Może jakaś mikołajkowa recenzja? Coś nowego do polecenia? :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Masz przepiękne paznokcie! Jestem pod wrażeniem! Jak udaje Ci się takie zapuścić i utrzymać?

    OdpowiedzUsuń
  16. Idealny kolorek na sylwestra. :) Cudo!

    OdpowiedzUsuń
  17. Masz przepiękne paznokcie! Jest czego zazdrościć ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Rewelacyjny ten lakier, świetny kolorek.

    OdpowiedzUsuń
  19. Też muszę go sobie sprawić :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Boski kolorek :)
    Zapraszam również do mnie, a tam wszystko o pielęgnacji skórek wokół paznokci.

    OdpowiedzUsuń
  21. Mamy okazję zobaczyć Pani bloga po raz pierwszy, gratulujemy:) Zapraszamy Panią i czytelników do wzięcia w udziału w konkursie walentynkowym, w którym można wygrać perfumy Carolina Herrera Good Girl, Armani Acqua Di Gio Profumo oraz voucher. http://wisebears.pl/konkurs-walentynkowy/ Trzymamy kciuki i pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękna sprawa! A jakie masz w ogóle ładne palce :) Koniecznie będę musiała wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  23. Jakie meble chcesz wybrać do swojego salonu? Panda, Ayala a może foxa? Nie wiesz to wejdź na stronę https://www.fryzomania.pl/category/meble-fryzjerskie gdzie znajdziesz je wszystkie! Są niesamowite i w świetnej cenie!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...