niedziela, 26 stycznia 2014

My Secret # 161 Underwater Green

Mam za sobą dwa bardzo ciężkie tygodnie, podczas których ostatnią rzeczą o jakiej myślałam było pisanie na blogu. Sytuacja jest już jednak w miarę opanowana i ja także nabrałam ochoty by w końcu powrócić na bloga. Mam nadzieję, że teraz będzie już tylko lepiej :)

Dzisiaj prezentuję piękną, szmaragdową zieleń od My Secret. Kupiłam go już dość dawno, ale musiał czekać w kolejce by go użyć, a następnie w kolejce do pokazania na blogu. W buteleczce wygląda raczej zwyczajnie, natomiast jego piękno widać dopiero na paznokciach. Bardzo mnie ten kolor zauroczył swoją głębią. Wykończenie typu shimmer, lekko frostowe. Pędzelek średnio-długi, cienki, niestety niezbyt wygodna dla mnie zakrętka. Do całkowitego krycia potrzeba dwóch warstw, ale z trzema wygląda jeszcze lepiej. Czas schnięcia raczej przeciętny. Nosiłam go z top coatem (pomalowałam po wyschnięciu lakieru) i tak paznokcie wytrzymały mi pięć dni w przyzwoitym stanie. Jedynie co się mogę przyczepić to fakt, że podczas zmywania miałam całe palce zielone.








7 komentarzy:

  1. Mi płytki nie przebarwił. Wtedy używałam naprzemiennie odżywki z My Secret i utwardzacza do paznokci Lovely i może to któryś z nich ochronił moją płytkę przed zabarwieniem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolor nietypowy ale aż się dziwie że wpadł mi w oko ! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ale masz dlugie pazury wow ;)) kolor taki nadzwyczajny, ale nie specjalnie mi sie podoba. u ciebie to ladnie wyglada, moze to kwestia dlugich paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten kolor robi wrażenie, prawie tak jak zdrowa dieta na codzień.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...