sobota, 11 stycznia 2014

Wibo Express Growth # 169

Dawno nie było postu lakierowego, dlatego dziś pokazuję lakier, który kilka dni temu gościł na moich paznokciach. Wibo Express Growth # 169 ma wykończenie typu shimmer. Niestety nie potrafię nazwać tego koloru. Kojarzy mi się trochę z rubinami, ale złoty shimmer nadaje mu ciepły połysk. Długi i cienki pędzelek oraz idealna konsystencja sprawiają, że bardzo dobrze się nim maluje. Na zdjęciach dwie warstwy lakieru, przy czym lekko prześwitują końcówki paznokci. Wysycha raczej w przeciętnym czasie. Niestety trwałość nie powala, gdyż pierwszy odprysk pojawił się już trzeciego dnia. Ze zmywaniem nie było żadnego problemu.





5 komentarzy:

  1. Śliczny kolorek ! Cieszę się, że mam go w swoich zbiorach ...:-)
    __________________________________________
    http://rozowyswiatmarthe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. piękny jest i nie wiem jak to się stało, że jeszcze go nie mam

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam go już jakiś czas, ale jeszcze nie miał okazji zagościć u mnie na paznokciach.
    Bardzo ładnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...