wtorek, 7 stycznia 2014

Crivit Sports czyli zakupy sportowe z Lidla

Od dzisiaj obowiązuje w Lidlu promocja na odzież i sprzęt sportowy. Od jakiegoś czasu szukałam dwóch rzeczy (w rozsądnej cenie), które udało mi się dzisiaj kupić właśnie w Lidlu :D Chciałam się zatem moimi zdobyczami pochwalić. :)

Stanik sportowy




Bardzo fajny, wysoko zabudowany i zapinany na 3 haftki. Nie ćwiczyłam jeszcze w nim, ale zrobiłam kilka kontrolnych podskoków i wymachów i wydaje mi się, że jest w porządku. Jest wygodny, nie krępuje ruchów i ma miękko wyścielane ramiączka. Kosztował 22,99 zł. Pewnie daleko mu do profesjonalnych sportowych biustonoszy, ale dla mnie na razie wystarczy.

Komplet trzech ekspanderów



Właśnie ekspander chciałam sobie kupić już od jakiegoś czasu. Szukałam w internetowych sklepach sportowych i na allegro, ale jakoś dostępne oferty mnie nie zainteresowały. Miałam już się wybrać do Decathlonu, ale w międzyczasie wpadła mi w ręce gazetka z Lidla, gdzie był zestaw trzech ekspanderów za 24,99 zł. 
Mam nadzieję, że nie zawiodę się pod względem jakości. 

3 komentarze:

  1. Bardzo fajny wpis. Pomysłowy. Dodaję Twój blog do listy moich ulubionych na: http://ciekawe-blogi-o-urodzie-w-sieci.blogspot.com/. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. ja czekam na poniedziałek i lecę do Lidla po różową matę! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niektóre produkty z lidla są naprawdę super.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...