sobota, 28 grudnia 2013

30 day shred - level 1 - wrażenia i wyniki

Ostatnio strasznie się rozleniwiłam, jeśli chodzi o pisanie postów. Muszę się bardziej zmobilizować. 
Dzisiaj chciałabym opowiedzieć o levelu 1 programu 30 day shred. O samym programie pisałam w poprzednim poście tutaj.

Opis ćwiczeń


Na jeden trening składają się:
- rozgrzewka
- 3 serie (3 minuty ćwiczenia siłowe, 2 minuty kardio oraz 1 munuta ABS)
- ćwiczenia rozlużniające














Moje wrażenia i efekty

Level 1 ćwiczyłam przez 10 dni od 2 do 11 grudnia. Przy levelu 1 nie namęczyłam się jakoś specjalnie (z małymi wyjątkami). Starałam się robić wersje trudniejsze, które wykonuje Nathalie (po lewej od Jillian), ale wciąż nie daję rady robić męskich pompek ;)
Ponadto przy przysiadach i "klękaniu" musiałam się bardzo koncentrować, żeby kolana były w prawidłowej pozycji, tzn kolano nie może wychodzić poza palce stóp do przodu. Podczas ćwiczeń Jiilian pokazuje także, jak unikać nieprawidłowego wykonywania ćwiczeń (np garbienie się itp)
Na początku ćwiczyłam z butelkami 0,5 litra, ale było mi niewygodnie, więc zaopatrzyłam się w hantelki 1 kg. Później dopiero doczytałam, że Jillian poleca hantle o wadze 1,5kg do 2,5 kg (ręce by mi chyba odpadły). W sumie dobrze wyszło bo czuję, że mięśnie na barkach trochę mi urosły, a nie nie za bardzo o to mi chodzi. 

Przejdę teraz do efektów. Cóż, po pierwszym levelu szału nie ma. 
Talia: bez zmian
Pas (na wysokości pępka): -1 cm
Biodra: -1 cm
Udo: nie mierzyłam przed rozpoczęciem
Łydka: -ok 1 cm
Waga: - 0,4 kg (imponujące, doprawdy :P)

Ogólny wygląd ciała się poprawił. Pupa się zaokrągliła (chociaż na nią miały wpływ przede wszystkim ćwiczenia z Mel B.). Zaczęłam też bardziej pilnować żeby trzymać proste plecy.

Ogólnie bardzo spodobały mi się ćwiczenia z Jillian. Podoba mi się również to, że pokazywane są dwie wersje ćwiczeń - dla zaawansowanych i dla mniej zaawansowanych.

3 komentarze:

  1. mam zamiar zacząć ten trening wiec dzieki za filmik YT.

    Całuski

    OdpowiedzUsuń
  2. Przebrnęłam przez wszystkie programy Jilian, mam jej książkę, przez pewien czas uwielbiałam z nią ćwiczyć :)) Teraz bywa różnie ale zawsze miło się do niej wraca :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wow, gratulacje. :) Ja jestem dopiero na początku mojej przygody z fitnessem, więc mam dużo różnych programów do wypróbowania i porównania :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...