czwartek, 30 maja 2013

MaX Factor Max Effect nr 45 Fantasy Fire

Witam Was w ten deszczowy, chłodny dzień. Pogoda nam ostatnio nie sprzyja, a moje letnie ubrania smętnie czekają w szafie na słoneczne, ciepłe dni. Ale to nie jest przecież blog o pogodzie ;)
Odkryłam ostatnio naprawdę świetny lakier. MaX Factor. Piękny duochrom, fioletowo-czrewony. W ofercie było jeszcze kilka innych duochromów, ale ten spodobał mi się najbardziej. Co mogę o nim powiedzieć? Jest po prostu piękny. Szybko schnie i jest dość trwały. Ma niestety słabe krycie - potrzeba trzech lub czterech warstw, a i tak końcówki paznokci będą prześwitywać. Zatem najlepiej się sprawdzi, jeśli najpierw pomalujemy paznokcie jakimś innym fioletowym kryjącym lakierem. Pędzelek, jest troszkę zbyt mały, ale może to dlatego, że jest to wersja mini tego lakieru.






 A tu jeszcze z lampą błyskową:


Ostatnio była fajna promocja w Rossmanie, -40% na kolorowe kosmetyki. Skorzystałyście? Ja tak. Kupiłam aż sześć lakierów, w tym jeden, na który wcześniej szkoda mi było kasy. Także zebrało mi się już sporo lakierów do zaprezentowania a czasu ostatnio niestety nie mam zbyt wiele.

3 komentarze:

  1. Cudowny lakier ! uwielbiam takie lakiery duochromatyczne :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. hej nie chcesz się pozbyć tego lakieru ?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba nie za bardzo :) Ale widziałam niedawno, że wciąż są do nabycia w Rossmanie :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...