czwartek, 6 czerwca 2013

Essence Colour & go nr 142 grey-t to be here

Dzisiaj proszę Państwa lakier adekwatny do pogody. Gdy byłam w Naturze zachwyciła mnie ta kombinacja - szary lakier i różowy shimmer. Tak, w sztucznym świetle w buteleczce wygląda naprawdę nieźle. Myślałam, że na paznokciach też będzie. Niestety się zawiodłam. Różowy shimmer jest prawie niewidoczny w świetle dziennym, a to właśnie dla tego efektu skusiłam się na ten lakier. Na paznokciach niestety ale... szału nie ma. Poza tym nie cierpię tych szerokich pędzelków. Nie da się takim pędzelkiem precyzyjnie malować. Kto to w ogóle wymyślił? W dodatku lakier dość długo schnie i jest podatny na uszkodzenia (co widać u mnie).






Z lampą błyskową:



Jak widzicie, shimmer jest słabo widoczny. A szkoda, bo byłby to naprawdę fajny lakier. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...