sobota, 22 czerwca 2013

Vintage Body Butter with natural plant extract - Vanilla

Jakiś czas temu, jak jeszcze wiośnie się wydawało, że jest jesienią, potrzebowałam czegoś nawilżającego do ciała. W dodatku niezbyt drogiego, tak żeby cena oscylowała w okolicach 10 zł. Szukałam w Naturze, ale nic mnie tam nie urzekło. Za to znalazłam w Tesco! Pięknie pachnące wanilią masło do ciała. Ja się wanilii nie jestem w stanie oprzeć - to mój ukochany zapach. Nawet perfumy mam waniliowe :)


Od producenta:
Kremowe masło do ciała bogate w naturalne składniki aktywne Masło Shea, witaminę E oraz mleczko waniliowe intensywnie i głęboko odżywia skórę nadając jej aksamitną gładkość i otulając ciało ciepłym aromatem wanilii.
Moja opinia:
Nie mam zastrzeżeń. Masło jak to masło, ma gęstą konsystencję. Dobrze się rozprowadza. Osobiście nie mam problemów z suchą skórą. Zazwyczaj smaruję jedynie nogi wieczorem, po depilacji i rano skóra jest miękka i gładka w dotyku. Czasem smaruję też przedramiona, ale to bardziej dla zapachu niż z potrzeby nawilżania. 
Szkoda tylko, że zapach nie wytrzymuje prawie wcale do rana.
Nie czuję się jednak komfortowo, używając tego masła w bardzo gorące dni, dlatego na czas upałów przerzucę się na jakiś lżejszy balsam do ciała.

1 komentarz:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...