niedziela, 23 czerwca 2013

Lovely Classic nr 33

Oto jeden z niedawno wprowadzonych lakierów Lovely. Kombinowałam, co to właściwie za kolor  i doszłam do wniosku, że najbardziej przypomina mi kolor rubinu. Posiada on zielonkawy shimmer, ale na paznokciach raczej tworzy taką jakby perłową poświatę. Obawiałam się, że pędzelek będzie szeroki, jak to ostatnio bywa modne, ale na szczęście okazał się w sam raz - nie za szeroki i nie za wąski. Dla mnie OK. Dobrze kryje, dwie warstwy wystarczą. Wydaje mi się, że ten lakier, tak jak jego nazwa wskazuje, ma taki klasyczny, elegancki kolor. Na zdjęciach wyszedł trochę jaśniej niż w rzeczywistości.



Niestety nie udało mi się uchwycić zielonkawego shimmera, więc musicie mi uwierzyć na słowo, że pod pewnym kątem mieni się na zielono :)

1 komentarz:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...