czwartek, 24 października 2013

Hean City Fashion # 165

Prezentowany dzisiaj lakier nie jest już taki nowy, ponieważ mam go już od kilku miesięcy. Myślę jednak, że nic nie stoi na przeszkodzie aby go pokazać ze względu na jego uniwersalny kolor. Jest to jak na razie  mój jedyny lakier Hean, więc nie mogę go porównać z innymi. Odcień ma bardzo ładny, niestety gorzej z kryciem. Według mnie pod względem krycia ten lakier jest jakby pomiędzy lakierem do frencha a normalnym lakiere. Jeśli chciałabym go użyć do french manicure to krycie byłoby zbyt mocne, natomiast jako samodzielny lakier kryje za słabo i w dodatku smuży. Musiałam użyć trzech warstw, co z kolei spowodowało, że wyglądał jak gruba skorupa na paznokciach. Zapraszam do zapoznania się ze szczegółami.
***
Nail varnish presented today is not that much new because I have it for a few months. I think however that nothing stands in the way to show it because of its multipurpose colour. This is my only Hean nail polish so I can't compare it with others. Its shade is very nice but coverage is not that much good. If you would like to use it for french manicure its coverage would be too strong but as a stand-alone nail polish it covers poorly and makes smudges. I had to use three layers what caused that nail varnish looked like thick carapace on the nails. Feel free to read the details.
***
Numer/nazwa: Hean City Fashion # 165
Pojemność: 12 ml
Wykończenie: kremowe
Kolor: cielisty
Pędzelek: cienki, średnio-długi
Konsystencja: w porządku
Krycie: 3 grube warstwy potrzebne do pełnego krycia
Czas schnięcia: dość długi
Trwałość: na trzeci dzień widoczne pęknięcia ale bez odprysków
Zmywanie: bez problemu
Uwagi: 3 warstwy wyglądają bardzo ciężko na paznokciach
***
Number/Name: Hean City Fashion # 165
Capacity: 12 ml
Finish: Creme
Colour: Nude
Brush: Thin, medium-long
Consistency: okay
Coverage: 3 thick layers needed for full coverage
Drying time: quite long
Durability: on third day visible cracks but no chips
Washing: without any problem
Remarks: 3 layers look very heavy and thick on the nails









6 komentarzy:

  1. jakie ty masz piękny kształt paznokci! idealne :D

    OdpowiedzUsuń
  2. piękny! ale szkoda, że potrzebuje tylu grubych warstw :(

    OdpowiedzUsuń
  3. kolor piękny, tylko ta ilość warstw mnie przeraża, ja mam problem, żeby usiedzieć z dwoma do ich całkowitego wyschnięcia :P

    OdpowiedzUsuń
  4. kolor bardzo ładny, taki porcelanowy, przydałoby mi się coś podobnego. ale szkoda że aż tyle warstw...

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...