poniedziałek, 7 października 2013

MIYO mini drops # 89 Carnival

Wygrzebałam ten lakier z koszyka wyprzedażowego w Super Pharm jeszcze w lecie. Akurat idealnie pasował mi do sukienki. Ma bardzo intensywny kolor i uważam, że dobrze prezentuje się na paznokciach. Oczywiście wszystko zależy od upodobań. :) Ja np. lubię takie soczyste kolory. Co ciekawe w niepozornej buteleczce mieści się aż 8 ml lakieru. Wkurzam się, kiedy buteleczki są robione tak, aby wydawało się, że jest w nich dużo lakieru, podczas gdy jest to np. zaledwie 8 ml jak w lakierach Lovely.

I found this nail polish in the sale-basket in Super Pharm in the summer. It was matching perfect to my dress. It has a very intense colour and I think it looks good on the nails. Of course it all depends on your preference. For example I like this type of colours. Interestingly in the humble bottle there is up to 8 ml of nail polish. I'm angry when bottles are made so that it seems to be a lot of liquid in them, while it is for example only 8 ml as in Lovely nail polish.

Numer/nazwa: MIYO mini drops # 89 Carnival
Pojemność: 8ml 
Wykończenie: shimmer
Kolor:
fuksja
Pędzelek:
średnio długi, prosty
Konsystencja:
bardzo przyjemna
Krycie:
3 warstwy ale mimo to wygląda lekko na paznokciach
Czas schnięcia:
całkiem dobry
Trwałość:
około 3 dni
Zmywanie:
bez problemu
Uwagi:
Długo pozostaje podatny na uszkodzenia, nawet jeśli jest suchy. Paznokcie malowałam około 18 a poszłam spać około północy. Rano niestety zauważyłam małe odgniecenia po kontakcie z pościelą. Nie były bardzo widoczne ale dla lakieromaniaczki takiej jak ja były irytujące.  

Number / Name: MIYO mini drops # 89 Carnival
Capacity:
8 ml
Finish: shimmer   
Colour: fuchsia
Brush: middle-long, straight
Consistency:
very nice
Opacity:
3 layers, despite this it still looks light on the nails
Drying time:
quite fine
Durability:
about 3 days
Washing:
without problem
Remarks:
For long time it stays vulnerable to damage even if it is dry. I polished my nails 
around 6 pm and I went to bed around midnight. In the morning unfortunately I noticed small prints after contact with bedclothes. They were not very visible, but for nail-polish-holic like me it was annoying.

Wbrew nazwie, lakier słabo kojarzy mi się z karnawałem. Bardziej karnawałowo kojarzą mi się brokaty, czerwień czy złoto. 

Despite its name in my opinion the nail varnish doesn't connote the carnival. More carnival style for me are e.g. glitters, red or gold





2 komentarze:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...