środa, 20 listopada 2013

Catrice # 840 Genius In The Bottle

Humor mi ostatnio nie dopisuje, dlatego nie miałam nawet siły pisać przez jakiś czas. Postaram się to jednak teraz nadrobić.

Zdjęcia lakieru Catrice robiłam, kiedy jeszcze było ładne jesienne słoneczko, dlatego myślę, że udało mi się pokazać jego urodę. Ten złoto-zielony duochrom przepięknie wygląda w buteleczce, niestety na paznokciach zieleń jest słabo widoczna. Niestety, według mnie, nie jest "geniuszem w butelce". Po prostu dość ładny lakier. :)

My mood is not good recently that's why I didn't have energy to write anything for some time. But I will try to catch up.

Photos of Catrice nail polish I took when it was nice autumn sunshine so I think I was able to show its beauty. This gold-green duochrome nail varnish looks beautiful in the bottle but on the nails green colour is not that much visible. In my opinion it is not a "genius in the bottle" but just a preety nice nail polish.

Numer/nazwa: Catrice # 840 Genius In The Bottle
Pojemność: 10 ml
Wykończenie: duochrom, lekko frost
Kolor: złoto-zielony
Pędzelek: płaski, średnio szeroki
Konsystencja: w porządku
Krycie: 2 warstwy
Czas schnięcia: całkiem szybki
Trwałość: do 4 dni bez odprysków
Zmywanie: bez problemu
Uwagi: niewygodnie się maluje ze względu na dużą zakrętkę

Number/Name: Catrice # 840 Genius In The Bottle
Capacity: 10 ml
Finish: duochrome, slightly frost
Colour: gold-green
Brush: flat, middle-wide
Consistency: okay
Coverage: 2 layers
Drying time: quite fast
Durability: till 4 days without any chips
Washing: no problem
Remarks: uncomfortable to nails paint because of the large bottle cap






5 komentarzy:

  1. Zawsze chciałam mieć takie piekne paznokcie!:)
    www.styllowe.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. mam ten lakier i szczerze mówiąc myślałam że efekt będzie lepszy...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też się na nim zawiodłam. W buteleczce prezentuje się o wiele lepiej.

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...