piątek, 29 listopada 2013

Zakupy z Rossmanna

Zakończyła się już promocja na kolorówkę w Rossmannie. Widziałam, że sporo osób dobrze się zaopatrzyło. Ja także pochwalę się moimi skromnymi zakupami. Miałam też w planach kupno jeszcze kilku innych produktów, ale potem zrezygnowałam.

Wibo Express growth # 169
Wibo Extreme Nails # 400 (opalizuje na różowo, co słabo widać na zdjęciu)

Wibo Wow glamour sand # 2

Lovely Blink Blink # 7 - po lewej (mieni się na różne kolory, czego nie widać na zdjęciu)
Lovely Blink Blink # 6 - po prawej

 Miss Sporty Nail Expert Whitener - odżywka wybielająca

Miss Sporty So Fine Skin Matching - podkład (ma świetny zapach :P )
Lovely Curling Pump Up mascara - podkręcający tusz do rzęs (wiele blogerek sobie go chwali, więc i ja postanowiłam go wypróbować)

To by było na tyle. Szału nie ma, ale zawsze coś :)

6 komentarzy:

  1. świetny blog, zapraszam do mnie http://beauty-by-cleeoo.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie w ross żadnych piasków już nie było;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dosłownie zgarnęłam ostatni piasek z półki.

      Usuń
  3. Zaciekawiła mnie ta odżywka wybielająca, chętnie przeczytam o niej coś więcej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dopiero drugi raz pomalowałam nią paznokcie, więc jeszcze niezbyt dużo mogę o niej powiedzieć :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...