wtorek, 5 listopada 2013

Lemax Colour Nail Enamel - biały marmurek

Marmurkowe lakiery Lemax stały się ostatnio bardzo popularne na blogach. Ja też się w końcu pochwalę moimi marmurkami. :) Oprócz białego, który pokażę dzisiaj, mam też różowy, którego jeszcze nie zdążyłam wypróbować.
***
Marbling varnishes of Lemax have recently become very popular on the blogs. Finally I would like to show my marbling nail polish too. :) Except the white one which I'll show today, I have also a pink one which I didnt try out yet. 
***
Numer/nazwa: Lemax Colour # nieznany
Pojemność: 8 ml
Wykończenie: kremowe
Kolor: biały z czarnym maczkiem
Pędzelek: długi, cienki
Konsystencja: bardzo przyjemna
Krycie: 3 warstwy
Czas schnięcia: normalny
Trwałość: bardzo dobra, ponad 5 dni bez uszkodzeń
Zmywanie: bez problemu
Uwagi: ---
***
Number/Name: Lemax Colour # unknown
Capacity: 8 ml
Finish: creme
Colour: white with small black dots
Brush: long, thin
Consistency: very good
Coverage: 3 layers
Drying time: normal
Durability: very good, more than 5 days without any chips
Washing: without any problem
Remarks: ---





5 komentarzy:

  1. biały to mój ulubiony marmurek, jest prześliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety jeszcze nie spotkałam marmurków stacjonarnie, a ten strasznie mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja znalazłam na targu, a tak w sklepach to też nie mogłam znaleźć :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...