piątek, 20 września 2013

Eveline Mini Max # 413

Witajcie :)
I znowu prezentuję lakier holograficzny. Tym razem marki Eveline. Kolor lakieru bardzo mi się podoba, ale jak zwykle mam niedosyt jeśli chodzi o efekt holograficzny. Jakoś straciłam już ochotę na inne lakiery holograficzne od Eveline. Zapraszam do zapoznania się bliżej z tym lakierem.

Welcome :) 
Again, I present a holographic nail varnish. This time it is Eveline Cosmetics. I like its colour but as usual I lack when it comes to the holographic effect. I had lost desire to buy another holographic nail polishes of Eveline. Have a look on this nail varnish.

Numer/nazwa: Eveline Mini Max # 413 
Pojemność: 5 ml 
Wykończenie: holograficzne 
Kolor: purpurowy 
Pędzelek: długi, prosto ścięty
Konsystencja: bardzo przyjemna 
Krycie: dwie warstwy 
Czas schnięcia: dość szybki 
Trwałość: z topem cztery dni bez żadnych uszkodzeń 
Zmywanie: bez problemu 
Uwagi: piękny połysk

Number/Name: Eveline Mini Max # 413
Capacity: 5 ml
Finish: Holographic
Colour: purple
Brush: long, straight cut
Consistency: very nice
Opacity: two layers
Drying time: quite fast
Durability: wth top coat four days without any damage
Washing: without any problem
Remarks: a beautiful shine







5 komentarzy:

  1. Piękny kolor...może się skuszę? Używałam już kilku lakierów z tej firmy, ale holograficznego jeszcze nie....jeszcze raz muszę to napisać - kolor genialny...no i widzę, że u Ciebie na blogu dużo różnych fajnych lakierów więc obserwuję i czekam na kolejne propozycje:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa i również pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Lubię lakiery z tej serii ale tego jeszcze nie widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Również tego jeszcze nigdzie nie spotkałam, a wygląda bardzo ok ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurczę a ja żadnego holosia w swoich zbiorach nie mam, jak to możliwe ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...