środa, 4 września 2013

Maybelline Colorama nr 749

Witajcie :)
W ostatnim czasie często miałam okazję nosić żółty kolor na paznokciach w związku z próbowaniem różnych stylizacji. Dzisiaj postanowiłam pokazać sam lakier. Nie przepadam jakoś wybitnie za żółtymi paznokciami, ale raz mnie coś napadło i go kupiłam. Nie żałuję, ponieważ na paznokciach prezentuje się całkiem nieźle, a zawsze przyda się żółty lakier do kolekcji ;)

Numer/nazwa: Maybelline Colorama nr 749
Pojemność:
7 ml
Wykończenie: kremowe
Kolor: słoneczny żółty
Pędzelek: wąski, lekko spłaszczony, prosto ścięty
Konsystencja: idealna
Krycie:
3-4 warstwy
Czas schnięcia: pierwsza warstwa wysycha dość szybko, ale ogólnie ze względu na dużą ilość warstw trwa to długo
Trwałość: na trzeci dzień widoczne pęknięcia
Zmywanie:
łatwe, ale farbuje palce na żółto i wchodzi w skórki
Uwagi:
lakier lekko smuży przy malowaniu, co może być kłopotliwe przy długich paznokciach. Kiedy malowałam go na krótkie, nie odczuwałam jakoś specjalnie smużenia.

Na paznokciach cztery warstwy.






5 komentarzy:

  1. Wow.Przepiękny słoneczny kolorek.Szkoda że nie widziałam go wcześniej.Idealnie nadaje się na lato :)

    OdpowiedzUsuń
  2. masz sliczne paznokcie. kolorek na lato

    OdpowiedzUsuń
  3. oj cudny jest chociaż nie przepadam za tym kolorkiem no chyba , że to będzie piasek to już tak :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękny kolor i to słoneczko! Szkoda tylko, że potrzeba aż 3-4 warstw do pełnego krycia.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...