sobota, 14 września 2013

Safari Trendy Colour YELLOW

Witajcie :)
Lato już niestety odchodzi, a ja pragnę je zatrzymać jak najdłużej się da. Dlatego właśnie na moim blogu gości neonowy żółty lakier Safari. Zdjęcia nie oddają w pełni jego charakteru. Niestety późno go kupiłam i nie zdążyłam się nim w pełni nacieszyć. A szkoda.

Welcome :)
Summer is unfortunately leaving but I want to keep it as long as possible. That's why in my blog you can see neon yellow nail varnish Safari. Photos are not an accurate reflection of his character. Unfortunately I bought it late and did not have time to fully enjoy it.

Numer/nazwa: Safari Trendy Colour YELLOW
Pojemność: 12 ml
Wykończenie: matowe/satynowe
Kolor:
neonowy żółty
Pędzelek:
długi, cienki
Konsystencja:
idealna
Krycie: przy trzech warstwach końcówki wciąż prześwitujące
Czas schnięcia:
krótki, ale lakier przez długi czas pozostaje plastyczny i łatwo go uszkodzić
Trwałość: na drugi dzień widoczne niewielkie pęknięcia
Zmywanie: łatwe ale farbuje palce na żółto
Uwagi: ---

Number / Name: Safari Trendy Colour YELLOW
Capacity:
12 ml
Finish:
matt / satin
Colour:
neon yellow
Brush:
long, thin
Consistency:
perfect
Covering:
three layers but the tip of nail is still visible
Drying time:
short but nail varnish is  for a long time malleable and easy to damage
Sustainability:
on second day some tiny cracks
Washing:
easy but stains fingers yellow
Remarks:
---

Na zdjęciach trzy warstwy.
Three layers on the nails.




8 komentarzy:

  1. Piękny kolor, ale doczytałam sie własnie że garubije paznokcie ;( Lubię takie soczystości, osobiście mam piękny zielony kolor z Marizy, który kryje przy dwóch warstwach ale niestety nawet tydzien po zmyciu miałam żółte paznokcie, mimo bazy a ponieważ bardzo tego nie lubie to już go raczej nie użyję. Pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi na szczęście neony Safari nie pofarbowały płytki paznokcia :)

      Usuń
  2. fajny kolor , ale kojarzy sie typowo z gorącym latem

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolorek ma świetny. Idealny na lato :)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękny kolor. pozdrawiam i zapraszam na rozdanie u mnie http://dorotadrygalska.blogspot.com/2013/09/rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolorek bardzo letni, ale to dobrze, bo przynajmniej na paznokciach masz ładną pogodę ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. wow! ale petarda! w sam raz na aktualną szaroburą pogodę;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...