niedziela, 1 września 2013

Safari Trendy Colour ORANGE

Witajcie :)
Lato zbliża się ku końcowi, a ja jeszcze nie zdążyłam pokazać wszystkich moich letnich lakierów, zwłaszcza neonów. Niestety letnie kolorki niedługo pogrążą się w zimowym śnie, a zastąpią je kolory bardziej jesienne. Zostały mi do pokazania jeszcze dwa neonki (oprócz dzisiejszego) i 4 hologramy. Mam nadzieję, że do końca kalendarzowego lata zdążę :)

Dziś zaprezentuję pomarańczowy neon Safari. Miałam go parę razy na stopach i wyglądał świetnie. Na rękach aż raził po oczach :) Ciężko mi się będzie z nim rozstać na zimę. Niestety mój aparat nie poradził sobie z jego bijącą w oczy neonowością, więc proszę mi wierzyć na słowo, że taki naprawdę jest.

Numer/nazwa: Safari Trendy Colour ORANGE
Pojemność: 12 ml
Wykończenie:
satynowe
Kolor: neonowy pomarańcz
Pędzelek: długi, lekko płaski
Konsystencja: idealna
Krycie: po 2 warstwach wciąż lekko prześwitujące końcówki
Czas schnięcia: krótki
Trwałość: co najmniej 3 dni bez żadnych uszkodzeń
Zmywanie: bezproblemowe
Uwagi:
---

Muszę szczerze przyznać, że pędzelek w tym lakierze jest dla mnie wyjątkowo wygodny. Nie jest zbyt szeroki, ani zbyt wąski. Po prostu idealny! Chyba najwygodniejszy pędzelek jaki mi się dotąd trafił. Jest to jednak moja osobista opinia, ponieważ jak wiadomo wszystko zależy od indywidualnych upodobań, przyzwyczajeń, kształtu paznokci, itp.





2 komentarze:

  1. jak na neon ma świetne krycie, a kolorek niesamowity i oczobitny <3

    OdpowiedzUsuń
  2. SUPER KOLOREK. OBSERWUJE POZDRAWIAM I ZAPRASZAM DO MNIE http://dorotadrygalska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...