czwartek, 11 kwietnia 2013

Essence - Ready for boarding peel off base coat

Dzisiaj chciałam podzielić się moją opinią na temat tej bazy pod lakier. Producent obiecuje, że dzięki jej użyciu, usuwanie lakieru z paznokci będzie niezwykle łatwe - wystarczy oderwać bazę wraz z lakierem. Brzmi pięknie, prawda?

Nie do końca. W moim przypadku lakier sam odchodził już na drugi dzień, ponadto bardzo łatwo ulegał uszkodzeniu. A kiedy się zdenerwowałam i postanowiłam oderwać ten lakier, to też miałam z tym problem, ponieważ nie chciał ładnie zejść w jednym kawałku. W pewnych momentach musiałam go zdrapywać.

Nie wiem, czy jest on jeszcze dostępny w szafach Essence, bo go ostatnio nie widziałam. Raczej nie polecam.


A czy Wy macie jakieś doświadczenia z tą bazą?
  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...