poniedziałek, 8 kwietnia 2013

Wibo - Extreme Nails nr 304

Ostatnio jadąc pociągiem zauważyłam u pewnej dziewczyny pomarańczowy intensywny lakier do paznokci i przyznam, że dla mnie wyglądało to obłędnie. Serce moje wypełniło się pragnieniem by również taki kolor posiadać. Zaczęłam więc poszukiwania i w Rossmanie natrafiłam właśnie na Wibo Extreme Nails nr 304, który kupiłam bez wahania. 
Jest to całkiem przyjemny lakier. Intensywny, choć dość ciemny pomarańcz wpadający w czerwień. Mam wrażenie, że lekko zgaszony. Na zdjęciach wyszedł trochę jaśniejszy niż w rzeczywistości.
Posiada kremowe wykończenie bez żadnych dodatków. Ma bardzo wysoki połysk. Do doskonałego krycia wystarczy jedna warstwa. 

Nie jest to co prawda odcień, którego poszukiwałam, ale nie żałuję zakupu tego lakieru, ponieważ jest to całkiem przyjemny kolorek.

Na zdjęciach jedna warstwa.






A tu jeszcze sam lakier:




Znacie jakiś fajny neonowy pomarańcz w przystępnej cenie?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...