sobota, 27 kwietnia 2013

Lovely Moulin Rouge nr 8

Ostatnio w ogóle nie mam czasu pomalować sobie porządnie paznokci, a co dopiero pisać na blogu :/
No ale w końcu jestem i przedstawiam Lovely Moulin Rouge nr 8. Z kolekcji Moulin Rouge, jak na razie, spodobały mi się dwa lakiery: nr 8 i 7 (o nim za jakiś czas).

Nr 8 zachwycił mnie w buteleczce, ponieważ bardzo pięknie się mienił. Niestety na paznokciu nie zrobił już na mnie takiego wrażenia. Świetnie wygląda jedynie w słońcu albo w mocnym sztucznym świetle, kiedy mienią się złote i czerwone drobinki. Według mnie jest to odcień czerwonorudy. Tak mi się kojarzy. Ma trochę zbyt gęstą konsystencję, przez co ciężko się go rozprowadza. Nie ma szans, żeby położyć cienką warstwę. Zbyt gęsty. Długo schnie, nawet po użyciu przyspieszacza wysychania, wciąż podatny na uszkodzenia (co widać na palcu wskazującym). Wykończenie to glassflecked. Podsumowując: Lepiej wygląda w buteleczce niż na moich palcach.

Na zdjęciach jedna warstwa.








Na koniec jeszcze z lampą błyskową: 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...