środa, 17 kwietnia 2013

Wibo Express growth - z refleksami nr 453

Długo kręciłam się koło tego lakieru aż w końcu postanowiłam go kupić. Jest to duochrom. W zależności od kąta patrzenia jest albo złoty, albo taki jakby liliowy. Przepięknie wygląda w buteleczce, zwłaszcza w świetle słońca. Niestety nie jestem z niego w 100 % zadowolona. Na paznokciach pięknie się błyszczy w słońcu, ale sprawia wrażenie mdłego w pomieszczeniach. Dodatkowo ma jakby glutowatą konsystencję, która utrudnia rozprowadzanie go po paznokciu. Kryje całkiem w porządku. Ciekawa jestem jakby wyglądał na jakimś ciemnym lakierze np czerwonym. Wykończenie według mnie to foil/frost, ponieważ widać pociągnięcia pędzelka. Czas schnięcia trochę przydługi, więc zniecierpliwiłam się i wspomogłam wysuszaczem do lakieru.
Na zdjęciach jedna gruba warstwa. 




Z lampą błyskową:






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...