niedziela, 7 kwietnia 2013

Eveline - 8 w 1

Eveline 8 w 1 to bardzo skoncentrowana odżywka do paznokci. Zgodnie z zaleceniami producenta należy pomalować paznokcie jedną warstwą, na następny dzień położyć drugą warstwę, trzeciego - trzecią i czwartego  - czwartą. Następnie zmyć i wyżej wymienione kroki powtarzać. Ponadto producent obiecuje poprawę już po 10 dniach używania odżywki.

Początkowo tak właśnie robiłam i rzeczywiście zauważyłam, że moje paznokcie stały się twardsze i w końcu udało mi się je trochę zapuścić bez ułamanych kantów paznokci (zapuszczam je na kwadrat).
Odżywka wygląda na paznokciach bardzo estetycznie, tworzy mleczną warstwę podobną do frencza.

Po pewnym czasie zaczęłam nakładać ją jako bazę pod lakier i jestem z takiego rozwiązania zadowolona. Mam wrażenie, że lakier mniej przez to odpryskuje.

Uwaga! Odżywka zawiera 2% formaldehydu, więc myślę, że po wykończeniu buteleczki (zostało mi jeszcze około połowa) poszukam jakiejś mniej agresywnej odżywki.

Opinie wizażanek na temat tej odżywki można poczytać TUTAJ.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...