niedziela, 21 kwietnia 2013

Wczorajsze paznokciowe zakupy

Wybrałam się wczoraj na zakupy do Natury w celu uzupełnienia swojego paznokciowego wyposażenia.Oto moje łupy:


Zakupiłam sobie zestaw startowy do stempelkowania. Wcześniej nie byłam co do tego sposobu ozdabiania paznokci przekonana, ale po obejrzeniu wielu fajnych zdjęć i opinii postanowiłam też spróbować.
Ponadto aplikator do ozdób na paznokcie. Dostałam też gratis w postaci pęsety za zakupienie dwóch produktów firmy Essence. Dodatkowo upolowałam Bell Glam Night Sparkle nr 01, za mniej niż połowę ceny regularnej.
Dodatkowo udało mi się jeszcze upolować Golden Rose Care+Strong nr 217 za 2 zł.

Tu jeszcze same lakiery:

GR ma trochę sfatygowane opakowanie.

Stempelki wypróbuję dziś wieczorem. Ciekawa jestem jak mi to wyjdzie.

Ostatnio też sobie wymyśliłam, że będę malować paznokcie raz na ciemno, raz na jasno. Tak dla kontrastu :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...