niedziela, 21 lipca 2013

Gopi chandam- Tilak - glinka sandałowa

W moje łapki wpadła sandałowa papka do robienia tilaku, czyli tradycyjnego w Hinduizmie znaku kreślonego na ciele. Ale nie po to go kupiłam. Jedna z dziewczyn powiedziała mi, że można to też stosować na twarz jako maseczkę i że rewelacyjnie oczyszcza skórę.Ostatnio mam fazę na maseczki do twarzy więc stwierdziłam, że zaryzykuję.

Oto produkt:



Jest to małe pudełeczko. Masa produktu to 70 gramów.


W środku zapakowane w folię ochronną.


Po odwinięciu folii widzimy bloczek wysuszonej glinki/papki sandałowej o bardzo intensywnym przyjemnym zapachu sandału.

Zamierzam przetestować ją jako maseczkę do twarzy. Nie mogłam wytrzymać i zrobiłam sobie pierwszą aplikację już dzisiaj. :)
Mam zamiar używać jej regularnie i wtedy podzielę się z Wami rezultatem mojego eksperymentu.

2 komentarze:

  1. Pierwszy raz widzę takiego cudaka. Ciekawa jestem jak się sprawdzi jako maseczka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem jeszcze w trakcie testowania. Jak na razie mam mieszane uczucia.

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...