środa, 10 lipca 2013

Lovely Baltic Sand nr 1 - czerwone piaski

Niedawno w Rossmanie pojawiły się piaskowce od Lovely w trzech kolorach: czerwonym, żółtym i niebieskim. Ja posiadam dwa pierwsze. Niebieski mnie jakoś nie zauroczył.
Opisywany dzisiaj czerwony piaskowiec kupiłam w zasadzie przypadkiem. Po prostu kolor wpadł mi w oko. Nie wiedziałam, że lakier ma piaskowe wykończenie. Dowiedziałam się dopiero po przeczytaniu recenzji na innym blogu, zanim sama go wypróbowałam :) 
Kolor to taki jakby koralowo-złoty. Po wyschnięciu powstaje naprawdę ciekawy efekt. Paznokcie są takie śmiesznie chropowate. Ja je co chwilę przez to macałam :)
Lakier dobrze kryje, wystarczą jedynie dwie warstwy. Na upartego nawet jedna gruba by wystarczyła, ale lepiej pozostać przy dwóch cieńszych. Szybko schnie. Podczas malowania wygląda jak zwykły lakier ze złotym shimmerem, ale po wyschnięciu uzyskuje matowy efekt. Złote drobinki ładnie migoczą, zwłaszcza w słońcu. Pędzelek jest wygodny, lakier łatwo się rozprowadza. Duży plus ode mnie za łatwe zmywanie. Naprawdę, o to nie trzeba się martwić.







A skoro już o piaskowcach mowa, marzy mi się taki, który by wyglądał faktycznie jak piasek, zarówno kolorem jak i fakturą.

A Wy znacie piaskowce od Lovely? Jak je oceniacie? 


1 komentarz:

  1. prezentuje się całkiem fajnie :) póki co nie miałam z piaskowcami do czynienia

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...