czwartek, 4 lipca 2013

Maybelline my Varnish nr 447

Dorwałam ten lakier w koszu wyprzedażowym w pewnej drogerii we Wrocławiu. Niestety jak dla mnie, jest to kolor, który wygląda lepiej w buteleczce niż na paznokciach. To znaczy na paznokciach wygląda w porządku, ale spodziewałam się czegoś innego. Nr 447 to po prostu brązowy shimmer. W buteleczce zaś wygląda jakby był wymieszany z połyskującym pyłem (nie potrafię dobrze opisać tego efektu) i dlatego właśnie się na niego skusiłam. Ma wygodny pędzelek i dość szybko schnie. Dobrze kryje - dwie warstwy wystarczą w zupełności.


 

3 komentarze:

  1. Faktycznie w buteleczce mocniej się mieni, na paznokciach traci:/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy jest ten kolor, pewnie w każdym miejscu wygląda inaczej ;-)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...