czwartek, 4 lipca 2013

Lovely Gloss like Gel nr 427- niebo na paznokciach

Zachciało mi się niebieskiego lakieru. Długo szukałam bo nie mogłam znaleźć odpowiedniego odcienia, a to zbyt ciemny i przygaszony, a to za mdły itp. W końcu znalazłam - lakier idealny dla mnie. Piękny intensywny błękit. Wygląda jak bezchmurne niebo w lecie.
Jeśli chodzi o właściwości lakieru to nie mam mu nic do zarzucenia. Jest całkiem w porządku. Wykończenie to krem. Wygodny w użyciu pędzelek, chociaż mógłby być nieco dłuższy. Dobrze kryje - dwie warstwy wystarczą. Czas schnięcia jest także normalny. W dodatku ma piękny połysk, a nie wszystkie lakiery się dobrze błyszczą.
Ogólnie nie gustuję w niebieskich odcieniach, ale ten naprawdę mi się podoba. W dodatku jest dobrze widoczny na paznokciach.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...