poniedziałek, 15 lipca 2013

Himalaya Herbals Protein Shampoo Volume & Bounce

Po zachwycie nad kremem firmy Himalaya, o którym pisałam tutaj KLIK, postanowiłam sięgnąć też po szampon. Wierzę w indyjskie kosmetyki, więc oczekiwałam po nim wiele. 



Od producenta: 
Opis:
Szampon jest w postaci żelu. Pieni się dość dobrze, jeśli włosy są dobrze namoczone. Zapach limonkowy. Nie lubię tego zapachu. Kojarzy mi się ze środkiem do czyszczenia toalety. Na włosach jednak wydaje się być orzeźwiający. Opakowanie bez rewelacji. Niestety przez to, że butelka jest biała, nie widać ile jeszcze kosmetyku jest w środku. Wieczko butelki jest niewygodne do otwierania. Najprościej wychodzi to za pomocą paznokci (ale kto chce niszczyć paznokcie?)

Moja opinia:
Z przykrością stwierdzam, że nie zadowolił mnie. Moje włosy nadal pozostały oklapnięte. Nie spowolnił też jakoś specjalnie przetłuszczania się włosów. No może minimalnie. Nie zauważyłam też obiecanego pobudzenia porostu włosów.

Zużyłam jedno opakowanie. Raczej nie kupię ponownie. 

Mimo wszystko nie straciłam wiary w Himalayę i będę próbowała innych kosmetyków tej firmy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...