niedziela, 4 sierpnia 2013

Bell Glam Wear nr 403

Ostatnio było o lip tincie firmy Bell, a dziś będzie o lakierze. Glam Wear nr 403 to odcień ciepłego różu. W moim odczuciu jest to taki dziewczęcy kolor, który ładnie prezentuje się na paznokciach. Bardzo podoba mi buteleczka. Jest taka masywna a jednocześnie wygodna. Pędzelek jest długi i cienki. Bardzo dobrze mi się nim malowało, lakier nie rozlewał się po skórkach. Odcień nr 403 ma kremowe wykończenie. Dwie warstwy całkowicie wystarczą do pełnego krycia. Nie robi też smug czy prześwitów. Nosiłam go cztery dni na paznokciach bez żadnych odprysków, ale znudził mi się w końcu i zmyłam. Ogólnie jestem z niego zadowolona, chociaż cena mogłaby być niższa (zapłaciłam za niego ok 12 zł). Nie lubię płacić za lakier więcej niż 10 zł, chyba że naprawdę jest tego wart, np ma niespotykany kolor albo wykończenie. Tutaj jest to po prostu normalny lakier z kremowym wykończeniem. Może skuszę się jeszcze na jakieś inne lakiery Glam Wear jeśli akurat trafi się jakaś fajna promocja.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...