niedziela, 11 sierpnia 2013

Nail design: Biedronka

Motyw biedronki przewijał się już na blogach mnóstwo razy. Nie powieje tu więc żadną świeżością :) Mimo wszystko i ja chciałabym zaprezentować biedronki na moich paznokciach. Lubię ten motyw, ponieważ jest prosty do wykonania, a równocześnie sprawia przyjemne wrażenie na paznokciach. 






Użyte lakiery:


- Odżywka Eveline 9w1
- Safari Trendy Colour - czerwony >KLIK<
- Maybelline Colorama nr 23
- Wibo Art Liner
- Safari Trendy Colour - biały
- Sally Hansen Insta-Dri

4 komentarze:

  1. A ja nie pamiętam kiedy ostatnio spotkałam się z jakimiś biedroneczkami na blogach :) są śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podoba ten motyw :) Jest świetny i wygląda letnio na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię ten motyw n paznokciach, chociaż się jeszcze na niego nie skusiłam :) Na Twojej płytce prezentuje się świetnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. jakie fajne biedroneczki. łatwe do wykonania, a jakie efektowne. ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...