czwartek, 8 sierpnia 2013

PUPA Holographic Nail Polish 031 Light Green

Ostatnio poszukiwałam holograficznych lakierów. Tak się właśnie złożyło, że w centrum handlowym niedaleko mnie zamykają drogerię Douglas, przez co wszystko można kupić o 50% taniej. Wcześniej jakoś specjalnie tam nie zaglądałam, ale tym razem się skusiłam i udało mi się nabyć trzy lakiery holograficzne Pupa. Parę dni później na bazarku dorwałam też holograficzny top z Simple Beauty. O każdym lakierze będzie osobny post, ale chciałam Wam wszystkie zaprezentować na jednym zdjęciu:



Na pierwszy ogień poszedł lakier nr 031. Jest to maluszek, bo zaledwie 5 ml w buteleczce. Holograficzne drobinki są bardzo maleńkie i w słońcu mienią się na wszystkie kolory tęczy. Chociaż widziałam już na innych blogach bardziej mieniące się lakiery. W zacienionych miejscach niestety tego efektu nie widać i lakier przyjmuje barwę stalową. 

Przy malowaniu trochę się namęczyłam, ponieważ lakier ma wąski pędzelek i mało się go nabiera. Niezbyt dobrze się rozprowadzał i smużył. Dopiero po chwili odkryłam, że w przypadku tego lakieru trzeba malować zdecydowanymi, szybkimi ruchami, ponieważ szybko przysycha na paznokciu i właśnie dlatego mi smużył. Źle mi się manewrowało pędzelkiem, przez co zalałam sobie nieco skórki. Do uzyskania pełnego krycia musiałam położyć dwie warstwy a i trzecia też by nie zaszkodziła. Zdecydowanie na plus jest czas schnięcia. Już po krótkiej chwili był prawie suchy. Po wyschnięciu jego połysk był podobny do lakierów z wykończeniem typu foil, więc położyłam na niego bezbarwny top Sally Hansen. Muszę przyznać, że lakier jest dość trwały. Do czwartego dnia zaledwie końcówki paznokci były minimalnie starte. 

Zapraszam do obejrzenia reszty zdjęć:

W nienasłonecznionym miejscu, jeszcze bez topa:


Z lampą błyskową:


W słońcu:

Tutaj zaczynają się zdjęcia zrobione czwartego dnia od pomalowania paznokci. Wszystkie robione w pełym słońcu. Na palcu serdecznym widzicie wariację z użyciem holograficznego topa z Simple Beauty, ale o nim będzie osobna historia. 





1 komentarz:

  1. holo Pupki >chi chi< :)
    dają naprawdę zjawiskowyy efekt!
    topy zawsze trochę przygaszają holosie, ale różnica jest minimalna!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...