środa, 14 sierpnia 2013

Essence Colour & go nr 147 miss universe

Postanowiłam nieco zmienić formę moich recenzji lakierów do paznokci, tak żeby były bardziej uporządkowane i czytelne. 

Numer/nazwa: Essence Colour & go nr 147 miss universe
Wykończenie: glassflecked
Kolor: ciemnoniebieski
Pędzelek: szeroki, płaski
Konsystencja: rzadka
Krycie: dwie warstwy
Czas schnięcia: długi
Trwałość: ok trzech dni
Zmywanie: ciężkie, czasochłonne

Miss universe kupiłam jakiś czas temu w promocji, ale dopiero teraz nabrałam ochoty, żeby w końcu go użyć. Kiedy pomalowałam pierwszą warstwę lakieru miałam mieszane uczucia, ponieważ wyglądała jak jakaś brudna maź. Natomiast po pokryciu drugą warstwą pokazał mi się piękny efekt połyskujących niebieskich drobin.
Malowanie nim nie jest zbyt łatwe, ponieważ lakier rozlewa się na boki paznokcia i jest go tam potem więcej niż na środku płytki. Dość szybko tworzą się pęknięcia na powierzchni lakieru i końcówki łatwo się wycierają.
Lakier bardzo mi się podoba, ale zmywanie to dla mnie katorga. Słabo się rozpuszcza pod wpływem zmywacza i ciężko go zmyć np. przy skórkach. Nawet metoda z folią aluminiową nie pomogła mi w 100% i musiałam jeszcze poprawiać w niektórych miejscach.








A tutaj jeszcze zdjęcia w pełnym słońcu:



3 komentarze:

  1. fajny, szkoda ze taki problemowy. a farbuje skorki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie to nie zauważyłam żeby bardzo farbował, ale ciężko go zmyć ze szczelinek np. pomiędzy skórką a paznokciem i jeszcze do tego te niebieskie świecące drobinki rozmazują się dookoła płytki paznokcia i też je ciężko usunąć.

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...