wtorek, 6 sierpnia 2013

Safari Trendy Color- ciepła zieleń

Ostatnio często pokazuję lakiery Safari. Trochę mi się ich ostatnio nazbierało.
Dzisiejszy lakier pierwszy raz zobaczyłam około trzy miesiące temu na jednym z blogów i stwierdziłam, że muszę go mieć. Niestety nie był nigdzie dostępny. Szukałam potem też podobnego lakieru u innych producentów, ale żaden mnie nie satysfakcjonował. Niedawno wybrałam się na targ w moim mieście i jak zwykle zajrzałam na stoisko z kosmetykami. Chociaż makijaż ze straganów mnie nie interesuje to zawsze pogrzebię sobie w lakierach :) Miałam szczęście bo znalazłam w końcu moją upragnioną zieleń.

Długi wstęp dzisiaj, więc wreszcie przejdę do rzeczy. Lakier ma wykończenie typu shimmer. Dodatkowo ma większe złote drobinki, które cudownie mienią się w zielonej bazie. Kolor utrzymany jest w ciepłej niezbyt ciemnej tonacji. Po prostu świetny. Konsystencja i pędzelek idealne. Żadnych problemów przy malowaniu. Dobrze kryje nawet jedna warstwa, ale ja nałożyłam dwie dla pogłębienia koloru. Nosiłam go przez cztery dni i jedynie końcówki lekko mi się starły. Po raz kolejny nie zawiodłam się na lakierze Safari. 






3 komentarze:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...