czwartek, 1 sierpnia 2013

Safari Trendy Colour - granatowy

Po dłuższej nieobecności chciałabym pokazać Wam kolejny lakier z serii Safari Trendy Colour. Niestety jego numerek nie jest mi znany. Lakier ma kolor granatowy i żelkowe wykończenie. Lubię pędzelki w lakierach Safari, ponieważ są dla mnie zawsze wygodne, podobnie jest i w tym przypadku. Krycie lakieru nie jest całkowite. Przy dwóch warstwach prześwitują końcówki paznokci, ale mi osobiście to nie przeszkadza. Trwałość lakieru jest w porządku. Wyciera się lekko na końcówkach paznokci i pojawiają się mikropęknięcia na pomalowanej powierzchni, ale przez trzy dni lakier mi nie odprysł. Myślę więc, że w porównaniu do ceny trwałość jest bardzo dobra.

Na zdjęciach mam dwie warstwy lakieru:









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...