czwartek, 29 sierpnia 2013

Wibo Express Growth nr 480

Witajcie :)
Mam straszne zaległości w recenzjach lakierów. Zdarzyło mi się, że w czerwcu i lipcu porobiłam mnóstwo zdjęć do recenzji lakierów i w końcu pozapominałam dokładnie co miałam do każdego lakieru napisać. Dlatego teraz nadrabiam i maluję od nowa tymi samym lakierami, ale tym razem o każdym lakierze robię sobie notkę na kartce, żeby już nic mi nie umknęło :)

Numer/nazwa: Wibo Express Growth nr 480
Pojemność:
8,5 ml
Wykończenie:
shimmer
Kolor: różowy ze złotym refleksem
Pędzelek: cienki, średnio długi, wygodny
Konsystencja: idealna
Krycie: pełne po 3 warstwach
Czas schnięcia: długi
Trwałość: co najmniej 3 dni w przyzwoitym stanie, końcówki lekko starte, jedno odpryśnięcie
Zmywanie: nieco czasochłonne
Uwagi:---

Ogólnie lakier oceniam bardzo pozytywnie. Kolor jest taki dziewczęcy, a złoty refleks nadaje mu ciekawy efekt. Jedynie czas schnięcia jest dla mnie kłopotliwy. Zazwyczaj staram się odczekać trochę czasu, ale jeśli lakier nadal jest bardzo lepki i widać, że jeszcze długo nie wyschnie, wtedy sięgam po wysuszacz. Tak było w tym przypadku.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...