piątek, 9 sierpnia 2013

Safari Trendy Colour - Czerwony

Lakier Safari po raz kolejny :) Ten piękny czerwony lakier jest jednym z moich ulubionych i najczęściej używanych. Mam go już bardzo długo, bo około dwa lata. Niedawno trochę mi zgęstniał, ale poratowałam go rozcieńczaczem do lakieru i ponownie mogę się nim cieszyć. :)
Kolor lakieru to ciemna, intensywna czerwień. Wykończenie kremowe. Po pomalowaniu pięknie się błyszczy. Lakier kryje bardzo dobrze. Jedna warstwa wystarczy, ale ja zawsze daję dwie dla pogłębienia koloru. Pędzelek jak dla mnie jest wygodny i dobrze mi się nim rozprowadza lakier. Czas schnięcia jest również bardzo przyzwoity - nie trzeba czekać godzinami w obawie, że nawet najprostsza czynność może go uszkodzić. Trwałość jest również ok. Lakier spokojnie wytrzymuje co najmniej trzy dni na paznokciach.

Musiałam trochę pokombinować z kolorystyką, ponieważ zdjęcia wyszły mi strasznie przekoloryzowane. Wciąż jednak na zdjęciach lakier prezentuje się nieco jaśniej niż w rzeczywistości.






1 komentarz:

  1. przepiękny odcień czerwieni :) muszę poszukać u siebie tego Safari bo się w nim zakochałam <3

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...