niedziela, 25 sierpnia 2013

Donegal zmywacz do paznokci w żelu o zapachu mango

Witajcie :)
Dzisiaj dla odmiany przedstawię Wam zmywacz do paznokci. Kupiłam go niedawno w Naturze, skuszona promocją. Pomyślałam sobie: zmywacz w żelu? Tego jeszcze nie widziałam.






Konsystencja zmywacza to taki rzadki żel. Bałam się, że może być tłusty, ale na szczęście nie jest.

Nie jestem w stanie powiedzieć, czy zmywacz rzeczywiście odżywia i pielęgnuje paznokcie, tak jak obiecuje producent. Ja skupiam się przede wszystkim na podstawowej funkcji zmywacza, czyli właśnie zmywaniu lakieru. I tu mam mieszane uczucia. Zmywacz ma wiele dobrych opinii na Wizażu, ale w moim przypadku się nie sprawdza. Myślałam, że żelowa konsystencja spowoduje, że zmywacz nie będzie tak szybko wyparowywać z wacika, a tak naprawdę, ciągle go musiałam dolewać. W dodatku lakier pod jego wpływem słabo się rozpuszczał. Próbowałam nawet przytrzymać go chwilę na paznokciu, ale to też mi nic nie dało. Dałam go też mojej babci do wypróbowania, ale nie była z niego zadowolona. Natomiast zapach ma naprawdę piękny. Po użyciu moje palce jeszcze długo pięknie pachniały. 
Raz spróbowałam go też do zmywania lakieru brokatowego metodą foliową i tutaj się sprawdził. Więc będę go stosować tylko do tej metody. 

Jestem bardzo ciekawa Waszych opinii na temat tego zmywacza. Znacie, używacie? 
I pytanie z innej beczki. Ile Wam schodzi wacików na jednorazowe zmywanie paznokci?  

3 komentarze:

  1. Mnie przede wszystkim skusiłby właśnie zapach, a jak się trzyma na palcach to w ogóle bomba!
    Szkoda, że nie wrzuciłaś zdjęcia konsystencji bo ciekawa jestem jak wygląda ;P

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ciekawy produkt. nie słyszałam o zmywaczu w zelu. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...